• fucking step mom

    اسمي حسناء عندي 23 سنة متزوجة وعندي ابني الصغير سنة واحدة ,انا اتجوزت وانا صغيرة كان عندي 20 سنة جواز صالوانات وجوزي اسمه اسامة عنده 31 سنة شغال مهندس وبحكم عمله بيغيب كتير عني وفي اول جوزانا اضطر اسامة انه يسافر خارج القاهرة عشان شغله وطبعا بقيت انا لوحدي في شقة طويلة عريضة ,انا قبل الجواز كانت عندي علاقات كتيرة مع رجاله ,انا كنت شغاله في صيدلية وطبعا كان شغال


    افلام نيك - xnxx - سكس اجنبي - سكس اخوات - قصص سكس

    سكس امريكي - سكس امهات - صور سكس - سكس جديد - سكس حيوانات

    معايا في الصيدلية شباب ومفيش واحد فيهم معملتش معاه علاقة جنسية خارجية (يعني يفرك زبه في طيزي بين الفردتين ) وساعات بتوصل لمص زبارهم وبقيت باخد عليها فلوس كمان يدخل الشاب من دول عندي في الصيدلية بالليل خالص ويقولي جملة كدا بفهم منها انه عاوزني اريحه فادخل معاه مخزن الصيدلية يقلع البنطلون وامص زبره وافركه بأيده او ينيكني في طيزي ويفركلي كسي عالواقف وكل حاجه ليها تمنها ,انا مكنتش بعمل كدا عشان الفلوس انا كنت بعمل كدا لاني شهوني شديدة وكسي مش بيشبع ابدا ( سكس مصري )وعشان كدا اول واحد اتقدملي اتجوزته علطول عشان اتناك بجد بقي في كسي واقدر اخد شهوتي ,بس

    سكس سعودى - سكس سحاق - سكس زنجى - سكس كلاب - سكس خلفى

    سكس مصرى - سكس محارم - سكس عربى  _ سكس محجبات

    طيزي فتف علي صباعه ودخله في خرم طيزي وانا عماله اتأوه من نار زبه وكل ما اصرخ كل ما هو يطحن في كسي ويدقني اكتر واكنر ,وصباعه كان عماله يلعب في طيزي لحد ما طيزي وسعت تاني (بعد ما كانت ضاقت لاني بقالي كتير مخدش فيها وخصوصا ان اسامة مش بيحب نيك الطيز ) وبقي صباعه يدخل ويخرج منها بسهولة وانا عماله ااقمط بخرم طيزي علي صباعه عشان يلحقني ويسعف خرم طيزي اللي بقي نار ومشتاق للزب بشكل لا يصدق فمديت ايدي من ورا ومسكت زبه وخلعته من كسي وحاولت ازقه في خرم طيزي بس كان تخين اوي وكبير فلقيت اسلام بيبعد رجليا عن بعضيهم شوية وضغط علي جسمي لحد ما بقيت طيزي مرفوعة لفوق اوي ورجلي مفشوخة عالاخر وبدأ برحلة ادخال زبه في طيزي ,في البداية دخلت راس زبه في طيزي وبالعافية وانا عماله اتأوه من سخونة زبه ومره واحدة لقيته دفع زبه لحد ما دخل

    نيك مراهقات _ نيك طيز _ سكس كسسكس مترجم _ سكس محارم

    سكس هندي - سكس ميلفات - سكس مجاني - سكس فنانين - سكس فرنسى

    سكس افريقى - سكس اغتصاب - سكس - بزاز


    افلام سكس - xnxx - سكس اجنبى - سكس اخوات - سكس حيوانات

    سكس طيز - سكس سحاق - سكس زنوج - سكس امهات - سكس امريكي

    سكس محارم - سكس مجانى - سكس فرنسي - سكس عربى - سكس عالمى

    كانت ضاقت لاني بقالي كتير مخدش فيها وخصوصا ان اسامة مش بيحب نيك الطيز ) وبقي صباعه يدخل ويخرج منها بسهولة وانا عماله ااقمط بخرم طيزي علي صباعه عشان يلحقني ويسعف خرم طيزي اللي بقي نار ومشتاق للزب بشكل لا يصدق فمديت ايدي من ورا ومسكت زبه وخلعته من كسي وحاولت ازقه في خرم طيزي بس كان تخين اوي وكبير فلقيت اسلام بيبعد رجليا عن بعضيهم شوية وضغط علي جسمي لحد ما بقيت طيزي مرفوعة لفوق اوي ورجلي مفشوخة عالاخر وبدأ برحلة ادخال زبه في طيزي ,في البداية دخلت راس زبه في طيزي وبالعافية وانا عماله اتأوه من سخونة زبه ومره واحدة لقيته دفع زبه لحد ما دخل

    قصص سكس - سكس مصرى - سكس محجبات _ صور سكسسكس كلاب

    سكس مترجم _ سكس عربي - بزاز كبيرة - سكس - سكس افريقي

    سكس جديد - سكس ديوث - سكس سعودي - سكس مراهقات - سكس ممثلات

    سكس ميلف - نيك تبادل زوجات - نيك خلفى - نيك كس - صور نيك متحركة


    افلام سكس - xnxx - افلام نيك الطيز - سكس - سكس اجنبي

    سكس اخوات - سكس اغتصاب - سكس امريكي - سكس امهات - سكس جديد

    الاتنين وزقيته علي السرير وبقيت انا من فوق ومسكت زبه وقعدت ارضع فيه لحد ما زبه غرق بريقي ,كسي كان عماله ينقط من تحتيا بالسوايل وينبض من الشهوة لزبه الضخم كأنه بيقولي يللا يا بت دخليه في فيا خليني ارتاح بس انا كنت مصره اني امصه اكتر عشان ينشف ويقف اكتر لحد ما حسيت ان حجم زبه بقي مناسب لانه يشبع رغبة كسي الجوعان للبن والزب من فترة كبيرة ,قمت فوقه وحطيت ايديا علي صدره وبدأت امشي كسي علي زبه من غير ما ادخله ,زبه كان يغرز بين شفرات كسي الحمرا المنتفخة وانا رايحه جايه علي زبه وبعد كدا رفعت جسمي لفوق شويه ومسكت زبه وقعدت عليه لحد ما دخلت زبه بالكامل في كسي وقدر كسي يستوعبه بصعوبه لانه كان تخين ,كنت بتحرك في حركه دائرية بطيئة علي زبه عشان كسي يشبع من زبه ,بس اسلام مكنش مستحمل الحركه الهادية دي عشان مسكني وسحبني من بزازي ووقعني من عليه وخلاني في وضعية الكلبة ويدخل زبه الاحمر الساخن في كسي وبيضانه عماله تخبط فيا مع حركة زبه العنيفة وهو داخل وخارج من كسي ,طحن كسي بزبه المفتري ,وهو بينيكني في كسي كانت عينه علي

    سكس حيوانات - سكس خليجي - سكس زنوج - سكس سحاق - سكس سعودي

    سكس عالمي - سكس عربي - سكس عنيف - سكس فرنسي - سكس كلاب

    لاخره في خرم طيزي لحد ما بيضانه بقيت لامسه كسي (لو كان عليه كان دخل بيضانه كمان في كسي) وانا طبعا عماله اصرخ بصوت عالي لدرجة اني كنت خايفة للجيران يسمعو وفضل يطحن في طيزي ويدق في كسي لحد ما جاب لبنه في النهاية في طيزي وشبع طيزي اللي عطشانة للمني من زمان وبعد ما خلصنا نيك رقد جنبي وفضل يبوس فيا ويرضع في بزازي لحد ما شبعت ليلتها من النيك والتفريش والمص وكل فنون النيك ونام معايا ليلتها لحد الصبح ومن ساعتها وبقيت مرات اسلام مش اسامة لدرجة اني مش عارفه ابني داا يبقي من اسلام ولا من اسامة وان كنت ارجح انه ابن اسلام

    سكس مترجم - سكس مجاني - سكس محارم - سكس محجبات - سكس مشاهير

    سكس مصري - سكس نيك كس - سكس هنود - صور سكس - قصص سكس

    وبيضا ) ويطلع بأيده من علي وراكي ويمشي بيهم علي بطني ويلعب بصوابعه في سرتي ,حركات ايده ولعتني نار نزل البنطلون اللي انا لابساه لتحت شوية ومد ايده التانية ناحية كسي وقعد يمشي بكف ايده علي كسي يفركه فسيحت في ايديه علطول واستسلمت لحركات ايديه علي جسمي وكسي وانفاسه الساخنة في ودني من ورا كانت بتولع النار في كسي ,شالني بين ايديه ودخلني اوضة النوم ورماني علي السرير قلعني هدومي ومكنتش لابسه غير البيجامه علي اللحم كأني كنت جاهزة اتناك في اليوم دا وهو كمان قلع هدومه واول ما شفت زبه اتخضيت زبه كان اد زب اسامة جوزي مرتين تلاته زبه كان طول بعرض ونزل اسلام يمص في بزازي ويعض الحلمات جامد كنت بصرخ من الشهوة ساعتها ,هو عماله يمص في بزازي وانا عيني رايحة علي زبه اللي عماله يلعب قدامي وراس زبه الناعمة المنتفخة اغرتني جدا فمسكت زبه بأيديا

    مص زب - نيك افريقي - نيك بزاز - نيك تبادل زوجات - نيك خلفي

    نيك دياثة - نيك شيميل - نيك فنانين - نيك مراهقات - نيك ممثلاتنيك ميلف

    للاسف دا محصلش وجوزي كان سايبني وواخد زبه معاه وسايبني لوحدي مع الافلام الاباحية وصوابع ايدي ,بس كس في النهاية تعب وبقي مشتاق للزب بأي طريقة وافتركت الواد اسلام اللي كان شغال معايا في الصيدلية فقررت اني اتصل بيه واجره يمكن اعرف اوقعه ويشبع رغباتي الجنسية اللي مش بتخلص وبالفعل اتصلت بيه وعزمته في شقة جوزي طبعا اسامة كان مسافر بره القاهرة ساعتها وجاني اسلام في اليوم دا علي الساعة 11 بالليل (انا كنت مفهماه اني زهقانه من الوحدة وعاوزة حد احكي معاه بس كدا) ,فتحت الباب ودخلته الصالون ودخلت المطبخ اعمله حاجه يشربها وانا واقفه في المطبخ لقيت اسلام لازق فيا من ورا حضني وقعد يبوس فيا وانا عماله اتمنع عليه واحاول ابعده عني واقوله عيب يا اسلام وانا في نفسي كنت عاوزاه يطلع زبه ويشقني في كسي ,المهم بدأ يمشي بأيده علي كل حته في جسمي (انا جسمي مخصر وطويلة

    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx
    xnxx


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :